I’m Home | Nästan sprungit

Nu är jag hemma igen och sitter äntligen vid min egen dator! 🙂

Ni ska va glada att ni inte hörde när jag satt vid mammas dator och bloggade 😉 Jag svor ordentligt och hela tiden. ^^ Hatar nya datorer, det är inte själva datorn som är problemet, utan tangentbordet! Nya tangentbord är de hemskaste som finns. Jag hatade denna datorn i början med, jag trycker fel om jag inte tittar ner på tangenterna. Och de är verkligen inget jag brukar göra, så blir bara irriterad om jag inte kan skriva och se på skärmen! 🙂

Nog pratat om de ^^

Jag är hemma iaf 🙂 Kom hem igår eftermiddag! 

Resan hem va nog en av dom värsta jag har haft någonsin!
Hamnade på tåget från Varberg där alla som varit på Summerburst i Göteborg! Snacka om att det var folk! Var sån kaos så jag fick stå från Varberg till Falkenberg, efter det tröttnade jag på att stå så jag satte mig i 1’klass istället. Det kostar extra, men jag behövde inte betala något, ingen som ens kollade min biljett , men kollade alla andras. ^^ Snacka flax!

Så där satt jag tills jag skulle av i Helsingborg, betydligt enklare och sitta där och läsa och äta på sin macka. 🙂 Fick sprungit till Pressbyrån och köpt en mellan byten i Varberg. 🙂 Ibland har man tur. ^^ Eller så va de 20 minuter emellan och jag hade tiden. Löste även min biljett där inne så jag slapp ställa mig vid biljettautomaten där de va kö utan dess like. Win Win situation så säga! 😉

När jag kom till Helsingborg hade D kompat ut och kom och mötte mig på Knutpunkten. ❤
söt han är! ❤

När vi kom hem så spelade vi såklart 😉 Ska faktiskt tom sätta mig och spela så fort jag har skrivit klart de här inlägget! 🙂

Imorse fick jag en chock när jag kollade mitt socker imorse!

img_5743

Mitt socker var sjukt bra! ❤ Jag är stolt!!

Idag / för en stund sen har jag varit på ICA och lämnat brev till mamma med lite pyssel. 🙂 Kina paket kom när jag var iväg! 🙂 3 st! ❤ Helt salig! Fick mms om det när jag va iväg och ville bara hem och slita upp dom 😉

Kommer ett inlägg om det en annan gång, kanske ikväll, kanske imorn, det märker vi! 🙂

Nu blir de att spela lite, håller på med ett special evenemang som tar slut 23 ikväll, så får passa på 🙂

Ha de bäst så hörs vi! 🙂

One thought on “I’m Home | Nästan sprungit

  1. Tycker du att det är ett bra värde? 6,5 är ju vad diabetiker ska ha för att inte få följdsjukdomar,försök att få ner ditt jag har fått jobbiga följdsjukdomar och det e inte kul

    Like

Leave a Reply

