Fuck!

Tänk hur en dag kan gå från att vara kanon till att bli skit!

Jag började dagen med att sova länge och de va så jävla gött. Speciellt när man är hos mamsen och de inte finns nåt annat och göra.:) Dessutom var sängen mö skönare idag än den va igår när jag vaknade tidigt. 😛

Vi var hos granntanten och fikade 🙂 Där mamma i protest satte sig i solen med sin stol och vi andra satt i skuggan 😉

Jag som egentligen inte gillar värme älskar skuggan 😉 Men jag älskar sommaren! 😉 Få ihop den ekvationen om ni kan 😉

Sen gick jag och mamma till Lidl och handlade lite, Jag ville ut och röra på mig och så kunde vi ta Lidl på vägen och köpa lite gotter när de är lördag och allt 😉 Men har ätit två bitar, inte sugen på mer när de väl begav sig. Får väl ta med de hem och äta de någon annan dag!

img_5703

Efter vi varit hemma från Lidl en stund ringde brorsan och vi skulle åka iväg till älskade Örby Pizzeria och köpa oss lite mat 😉 Får passa på när man väl är här. ^^  Örby har bästa pizzorna! ❤ Nog pratat om de, hem till mamsen och äta upp dom 🙂

Tyvärr blev det tjafs  sen och de sitter kvar inom mig, jag blir inte ledsen så det syns längre, jag håller de inom mig. Ingen ska få nöjet att se mig gråta! Det lärde jag mig tidigt när man bråkar med någon eller att någon går bort så ska man inte gråta. Ingen som ska få de nöjet helt enkelt som jag skrev.

Men men, nu är sprutan tagen och jag ska bege mig mot sängen. Behöver sova och förhoppningsvis vaknar jag upp imorgon och mår bra igen! 🙂

Ha det bäst så hörs vi! ❤

5 thoughts on “Fuck!

    • Nej! detta är under hela dagen! 🙂 Gå till o från Lidl tog väl knappt en timme, men då gick vi en omväg så jag fick se vad som hänt i kommun under tiden sen jag flyttade. 🙂

      Like

Leave a Reply

