Min dag i bilder! 

Orkar inte blogga nåt nämnvärt just nu. Batteriet är snart tomt och jag är trött så tänkte dela med mig av lite bilder jag har tagit idag under resans gång istället 🙂 .. Med mobilen, dom i lilla kameran går bara och se via datorn och den har stannat hemma. 🙂 kanske kommer upp under helgen om jag lånar mammas dator. ❤️

Imorn är det urnsättning av min morbror 😢 tungt men sånt som måste göras! Hoppas ni får en bra helg. ❤️

Godnatt från mammas säng!

 (Ja jag sover ihop med henne i  dubbelsängen. Enklast så)

Leave a Reply

