Då har jag packat :)

Sådär. Då var allt nerpackat jag behöver över helgen! 🙂

Hastigt och lustigt blev det bestämt att jag åker till mamma imorn. ☺ Jag hade inga planer på det alls igår, men det hade min familj.. 

Det är urnsättning för min morbror som gick bort i januari. Och jag tyckte jag kunde vara hemma, men min familj tyckte annorlunda. 🙂 Så väskan är packad och imorn sätter jag mig på tåget och åker upp mot mamsen och co. 🙂

Har packat så jag klarar mig runt en vecka eller nåt och ska va borta tre nätter. 😜 haha! Vi fruntimmer alltså. 😂

Klockan är på tok för mycket egentligen. Men sånt händer. Så nu blir det att sussa kudden så man blir pigg till imorgon med 2.5 timmes resa. 😀 

Ha de bäst så hörs vi! 😀

Kommer lämna datorn hemma så blir mobilbloggar i helgen. 😀


Leave a Reply

