Aaaaaj! | Olycksfågel?

Det är nog inte riktigt min dag idag…!

Vi valde att gå ut med pälsbollarna idag, efter att dom inte fått vara ute på några dagar.
Det gick fint tills Inez blev rädd för vaktmästaren som kom körande i sin “golfbil”, så hon började rycka åt alla håll på en gång.
Jag tänkte ta upp henne och försöka lugna henne.. Men tyvärr va hon så rädd att hon rev mig i ren panik.

Jag kan säga som såhär, så jävla ont som det gjorde har jag inte haft på månader/år. Senast de gjorde så ont var nog när bedövningen släppte när jag hade opererat handleden.

Men de gjorde /gör ont, Vi har precis tvättat rent de med asolsprit, och de gjorde ju självklart ännu mer nu ! 😦 Men vaffan, då vet jag att det blir rent iaf 😉 Men som de svider!

Vi har varit på Väla förresten,vi åkte dit när vi hade varit ute med katterna och sen plåstrat om mig. 🙂 Vi gjorde storhandel.. Inte! 😉 Vi köpte två flaskor schampo och en sticka att kolla om potatisen är klar. 🙂 Mycket vi handlade va? 😉

Några bilder som togs, insåg när vi var på väg att de va ont om plats på minneskortet till lilla kameran så kunde inte filma 😦 Men ska tömma den eller iaf byta minneskort tills imorn så filmar jag när vi ska iväg imorn ! 🙂

Ha de gött så ska jag svida vidare! 😉 haha

 

One thought on “Aaaaaj! | Olycksfågel?

  1. Följer din blogg, gjort länge! Gillar dina vloggar och dina inlägg om vardagsliv. Det här har inte med inlägget att göra men jag har för mig du skrivit nåt om tandläkarrädsla nån gång? Nämligen så hag inte vatt där på 5 år, nu ska jag dit och är säker på jag har flera hål och livrädd verkligen. Sån ångest känner mig sämst i världen, Du har skön inställning och avslappnad attityd hoppas höra dina tankar! Varm kram

    Like

Leave a Reply

