Det är så svårt!

Jag fick aldrig klart mitt CV i helgen, så sitter med det nu. 

Och det är så svårt och skriva vad man har gjort och vad man vill göra! Och då har jag inte ens börjat med personligt brev, de kommer bli än svårare! 😦

Sitta och försöka sälja in sig själv i text är inte min grej. Kan knappt forma en dejtingannons ju 😉 Hur ska de då gå med ett personligt brev? 😛

frustrerad-ledsen_194584715

Men nu blir det mer Youtube och skriva på cv 🙂

Hörs om jag inte drunknar i word 😉

12 thoughts on “Det är så svårt!

  1. Hur har det gått med ditt cv?

    Förstått att du inte jobbat så mycket i ditt liv överhuvudtaget .
    Satsa på att berätta mer om dig själv i personliga brevet istället då. Mest positiva. Men även något lite negativt så du verkar mänsklig. Alla har ju dåliga sidor
    .
    Positivt är ju att du som adhd hat mycket energi och kan alltså hålla igång nästan oavbrutet. Det är verkligen något som adhd står för.
    En väldigt bra sak.

    Like

  2. Hur mycket medicinering för det tar du? Du kanske borde öka om orken är dålig.

    Har du fått iväg cv? Har du fått jobbet?

    Like

  3. Ja men eftersom du går hemma borde du få hjälp att lotsas in i arbetslivet.

    Hur går det med aktiviteten?

    Viktigt att du kommer igång med sådant.

    Like

    • Jag har inte fått någon sådan lotsning /Hjälp.
      Jag är avskriven ifrån aktiviteten i väntan på läkarens beslut om vad vi ska göra åt min trötthet av sprutan.
      Och sen undrar jag varför det är så himla viktigt och veta om just min aktivitet? Finns det inget annat på min blogg som intresserar?

      Like

Leave a Reply

