Söndag | CV | Brevskrivning

Idag har de varit en aktiv söndag, eller aktiv och aktiv, jag har besvarat 3 brev och ska skriva klart mitt CV så D kan lämna de på jobbet imorn! 🙂

Nu ska jag snart bege mig mot Maxi, ska möta D där och handla lite till kvällens mat. 🙂 Vad de blir än är en suprise även för mig. 😛 Ingen aning om vad vi har kommit överens om. Om vi ens har bestämt något än ^^

Men gött och betat av  3 brev iaf. 🙂 Nu är de bara 15 kvar 😛 haha.. Ska försöka beta av några till idag, iaf ett. 🙂 Tyvärr har ett brev försvunnit så måste leta upp det. Fan när man ska va senil och tappa bort saker.

Igår va vi ute med dom små igen! 🙂

Nu är detta iof gamla bilder, hade glömt och lägga in dom nya! Men kommer nog gå ut ikväll igen 🙂

Nu ser jag att klockan springer iväg så måste bege mig mot maxi, så D slipper vänta ^^

På återseende!

5 thoughts on “Söndag | CV | Brevskrivning

Leave a Reply

