Regn! :(

Vilket skitväder det är idag! 😦

Jag som tänkte gå ut, och ta med mig katterna. Men såklart så regnar det! Men det skiter Inez i, hon går runt och skriker som aldrig förr.. Hon vill verkligen ut, men jag vill inte gå ut med dom i regnet.

Igår blev en liten promenad med D, vi gick till Lidl och handlade lite. 🙂

 

Ska tillägga att stegen är under hela dagen, blev ungefär 3000 steg till affären 🙂

Såg att någon undrade vad Glasögonservetter är. Det är smidigt som bara den.

 

Dom är hur smidiga som helst och ha med sig i väskan.. 🙂 och vart man nu vill ha dom! 🙂 Bara och putsa vart man än är. Smidigt som bara den 😉 Och hur många gånger har jag använt ordet smidigt när jag berättat om dom? 😉 haha

Ha de bäst så hörs vi snart igen! 🙂 Återkommer med en blogg om vad som kommit på posten senaste dagarna från Kina och saker vi köpt till hemmet. 🙂

Leave a Reply

