Paket <3 | shopping

Nu kommer ett inlägg om saker som ramlat ner i lådan senaste dagarna! 🙂

Som alla vet så beställer jag från Geek appen, och de är farligt och ha den! Man vill ha saker hela tiden 😉 Och då menar jag hela tiden 😛 Pengarna är slut i huvudet innan dom ens hinner landa på kontot ibland 😉

Iaf, så har det kommit lite paket som jag tänkte visa er! 🙂

Lite pyssel till mitt brevskrivande och en sminkborste. 🙂 Alltid velat ha en sån borste och nu blev det en 😉 9 kr kostade den så ingen ko på isen om den går sönder fort.
Tyvärr var den lilla högtalaren trasig 😦 Jag som hade sett framemot och ha den i sommar! Fan! Men har mejlat företaget om att den är trasig så vet inte om jag får en ny eller pengarna tillbaka. Kostade nog bara runt 10-20 kr så inga pengar såsett, men tråkigt att den var trasig! 😦

Och så lite pyssel såklart till min brevskrivning 🙂 Måste använda dubbelhäftande tejp till den, men det har jag redan hemma så ingen fara. 🙂 Blir roligare och kunna pynta breven med lite saker som inte finns i samma utsträckning och få tag i Sverige! 😉

Men det bästa vi har köpt sista tiden är helt krukorna vi köpte idag på Maxi! ❤ jag ÄLSKAR dom. Så fina! Om dom finns kvar när jag får pengar ska jag köpa fler! 🙂

img_5261

10 kr styck!! men köpte man 5 fick man dom för 40 kr! 🙂 Tänkte köpa tre vita och två gråa nästa gång. OM dom finns kvar, de är tyvärr inget man kan räkna med när de är så billigt! Bästa med dom är att dom är gansak stora så det går ner blommor i dom som inte går ner i andra krukor här hemma!

Vad tycker du? Tycker du jag ska visa upp mina inköp lite då och då? Inväntar fler paket från Kina! 🙂
Men OJ, jag har ju inte visat klänningen jag köpte där som kom när mamma var här! *springer iväg och fotar den*

img_5263

Ber om ursäkt att jag var tvungen och fota den mot bokhyllan, men vi har bara vita väggar och fota en vit klänning mot vit vägg är lika med noll 😛

Och ja, jag har redigerat bort några foton, vill inte visa upp folk som inte vill vara med självmant 🙂

Men den är sååå snygg! 🙂 Kommer visa bild en dag när jag har den på mig! ❤

Ha det bäst! 🙂

Leave a Reply

