Mitt största intresse!

Som kanske inte alla vet har jag haft noll motivation till nånting alls! Jag orkar liksom inte nåt större på dagarna. 

På kvällarna spelar vi, det är det enda jag tycker är roligt i nuläget. /Har varit roligt.

Nu har jag äntligen tagit tag i min brevhög, det ligger runt 20 st om inte mer i en hög här som bara fylls på mer och mer för var brev som ramlar ner i lådan. Vilket har blivit som ett ångestmoment för mig. Och de blir värre och värre ju fler brev det kommer.

Har tittat på högen varje dag, och tänkt när ska jag orka med och ta tag i den, lider ju med dom som skrivit och inte får svar för jag inte mår bra.

Men idag, jag tog tag i högen och plockade ut dom “enklaste” breven och svara på, alltså dom som inte innehåller 5-10 sidor, utan dom som har kanske 1-3 papper. 🙂
Svarade på 4 st idag, men gud vilken ångest de va och skriva första, jag mindes knappt hur man skrev brev och hur man gör 😉

img_5095

Men jag är glad att jag har tagit tag i högen och äntligen börjat skriva brev igen! 🙂
Tanken har slagit mig att jag ska minska ner antalet brevvänner så jag inte har så många på en gång! 🙂

Nu ska jag laga mat, D kom äntligen hem med maten, så nu jävlar ska de lagas mat! 😉

På återseende! ❤

 

Leave a Reply

