Mysig lördag!

Idag har varit en himla mysig lördag ❤

Vaknade dock på tok för sent, men det gick bra ändå! 🙂

Skulle ha besök vid 13 tiden, och vaknade 12, kom upp ur sängen 12,15(mot min vilja). 😉 (låg vaken en timme inatt vid 4 pga värk..) Fick kastat i mig frukost och var fit for fight vid 12,35, och tur var väl det, för då ringde mitt besök och frågade om det var okej om dom kom några minuter för tidigt , dom skulle vara här om max 5-10 minuter. Och självklart går det bra! 🙂 På med kaffet och säga hej! 🙂 Det är förövrigt mammas grannar (mina gamla grannar). Dom var i Helsingborg på sin årliga helg 🙂

Det var himla trevligt och få lite besök, 🙂 Inte ofta de sker, mer om det i ett annat inlägg en annan gång.! 🙂
När dom hade gått skulle jag bara kolla på lite tv, redigera filmen och sen möta upp D i affären.. Men hade först o främst missat att han slutade 16 istället för 17 som jag trodde. Sen däckade jag totalt på soffan och vaknade till att D hade ringt mig 7 ggr o en annan kompis 2 ggr.:P Snacka om att däcka totalt! D hade redan handlat då och var på väg hemåt 🙂 Snacka om att sova hårt och ta totalt fel på tider. Tur det inte va nåt värre, han klarar ju handla själv som tur är 😉

Notis till mig själv, måste lösa tröttheten!

IMG_0423

Min vy just nu! 🙂 Eurovision Song Contest medans jag skriver det här inlägget! 🙂

Ikväll tog jag o D fram hans “TVgrill” och grillade oss kvällens mat, som blev Hamburgare med Bröd. *yummi*

IMG_0409.JPG

Bästa med grillen är att de mesta fettet rinner ner i en behållare, så man behöver inte tänka på om man får i sig massor med fett 🙂 *perfekt*

Hur har eran lördag varit? Lika bra och mysig som min? 🙂

Nu ska jag se klart på ESC 🙂 Finns många favoriter! Din favorit? Om du ser på de vill säga!

Puss o kram!

 

Leave a Reply

