Inte lika bra dag, men..

.. Men känner mig förbannat snygg ändå!

img_4980

Har en bra dag gällande utseendet iaf 😀 Meeen, har så sjukt ont i mitt ben! 😦

IMG_0407.JPG

Känner mig “dålig” som inte kan gå ut och gå som jag borde! 😦 Men med värken jag har just nu är de i princip omöjligt! Tog dubbelt så lång tid från bussen än normalt. Och de betyder att jag ska ta värkmedicin och INTE gå ut och gå idag. Då kanske de bara blir värre, eller kanske bättre? Vågar dock inte chansa, men tar nya tag imorn istället! 😀 En dag i taget! 🙂 Förut tänkte jag “jag har ont idag, då slipper jag röra på mig på minst en vecka” fastän jag mådde bra några timmar senare. 🙂 Men det var då, nu vet jag ju att det hjälper mitt socker! 🙂

Men vet ni vad? Jag åkte ner till stan för att hämta papper på ett ställe för att lämna på nästa + lite papper hemifrån, men tror ni inte på fan att jag glömde pappren hemma? Och skulle inte hinna hem igen för att hämta dom innan de stängde ändå. Faaan! Får lämna dom på måndag när jag ändå ska iväg igen. (mer om de efter måndag) eller kanske tidigare, de märker vi 😉

Nu ska jag lägga mig på soffan och se på tv, och hoppas värken ger med sig. Snart kommer D hem med, då blir de mat och Tv/spelkväll! ❤

Ha de bäst så hörs vi! 🙂

Ps, snart kommer den, har påbörjat redigeringen.

2eeb4896-c51a-473c-9aea-caec3eb494b2

Leave a Reply

