Snart så!

Har precis satt datorn på överföring av filerna vi filmade igår! 🙂

Så snart kommer de en video till, ska bara få ork och sätta mig och redigera dom, börjar nog idag, men vet inte om jag kommer bli klar idag eller om de blir imorn. 🙂 Beror helt på vädret och värmen. Ingen större lust och sitta och redigera i värmen. Ligger hellre på soffan i kallaste delen av lägenheten så länge. 🙂 Annars storknar jag!

Jag har satt D på att dammsuga, vi hjälptes åt innan och plocka och så, men just dammsugningen pallar inte min rygg / handled. En himla tur att han gör det istället 😉

När vi är klara här ska vi ta på oss pjuxen och gå mot Maxi, ska in på apoteket och se varför jag inte får ut min medicin inom högkostandsskyddet som jag alltid fått innan. =/ Helt skumt är det. Behöver dom, för mina tog slut när jag fyllde på dosetten i söndags. Iof fyller jag oftast på med 2 veckor i taget, men vill ändå ha dom hemma så jag vet att jag har om de händer något, så jag inte står utan helt plötsligt! Vore en mardröm!

Behöver ha hem nya sprutor oxå! 🙂 Har bara 1,5 kvar, oxå bra och ha hemma så man vet att man klarar sig, så man inte står utan sprutan en kväll. Kanske inte händer så mycket, men är man ordinerad så är man! Vill alltid ligga steget före med mina mediciner! Har varit utför på tok för ofta att jag sitter på söndagen och ska fylla på och det inte finns alla sorter, det är en mardröm som heter duga!

Åter till filmen, de ska ta 1 timme och 50 minuter och föra över filerna.Det betyder nog att vi fotade/filmade en del igår 😉 Risk finns för lång video, men de får ni helt enkelt ta! 🙂

Några av korten som togs igår, Ärligt talat har jag ingen aning om hur bilden när vi badar blev ett foto 😛 Måste spöka 😉

Nu ska jag dricka massa kallt vatten och förbereda mig mentalt för att gå ut och gå! 🙂 I denna värmen lockar det inte alls, men det är värt de när man kollar sockerproverna! 🙂

På återseende och drick nu tillräckligt med vatten så ni inte svimmar av törst!

Puss o Kram!

 

Leave a Reply

