3:e gången gillt!

Nu hoppas jag att datorn ska fungera!

Vi köpte ju en laptop i slutet av Maj, och det har bara krånglat!
Redan dagen efter så fick D åka och byta den då mellanslag bråkade, så han fick en ny dator. Då funkade mellanslag, men då började jag få blåskärm med fel.. Nåt med att processor died..
Och för några dagar sedan så la minneskortsläsaren av. Så summa sumaru,datorn har tamejfan bara krånglar! 😦

Idag tog vi med oss datorn och kvittot och drog till SIBA och frågade vad som är fel, men då bytte dom ut den direkt istället för att lämna in den på lagning. 🙂 *lycka*

Jag slapp bli utan datorn en enda dag 😉 Och tur för er, då kan jag blogga lättare! 🙂

Hoppas ni gillade videon jag delade igår?! 🙂

Nu blir det ESC med mamma och D. ❤

 

4 thoughts on “3:e gången gillt!

Leave a Reply

