Turistat i min egen stad..igen..

Igår tog vi våra kameror och drog ut på tur 🙂

Vi har lånat bilen av svärisarna för att kunna se lite mer av Helsingborg nu när mamma är här. 🙂 *tackar och bugar*

Så igår tog vi bilen och gav oss iväg för att se lite mer av Helsingborg än jag sett innan. 🙂
Vi åkte till Pålsjö, Sofiero och Örby Ängar.:) bla, vi var på fler ställen men fick inte parkering överallt så fick hoppa det tyvärr. Det va kanonväder så hela stan hade tagit sig ner till havet 😉 Så den idén var vi absolut inte ensamma om. 😉

Här kommer ett gäng med bilder från gårdagens utflykt! 🙂

Tyvärr ligger inte alla bilderna i datorn än, då datorn bara vill krångla 😦 Så den ska in på lagning eller byte eller vad dom nu hittar på med den 🙂

Nu ska jag sätta mig och börja redigera på filmen 🙂

På Återseende kära vänner! 🙂

ILYSM!

One thought on “Turistat i min egen stad..igen..

Leave a Reply

