Turistat i min egen stad!

Idag har jag varit turist, fast i min “egen” stad! 🙂

Alla vet ju att lilla mamsen kom hit igår! 🙂 Och idag tog vi våra kameror och drog mot stan och fotade och turistade lite i våran egen stad! 🙂

Togs massor med foton, men har valt ut dom “bästa” och de blev “bara” runt 50 stycken. ^^ Vet inte ens om jag kan dela alla här, tror de blir på tok för långt inlägg då 😉

Här är några av bilderna, tyvärr fick jag ta dom via mobilen från SD kortet i kameran.
SD läsaren har gått sönder eller bara slutat fungerat.. Så fick föra över via WiFi 🙂 Tur det finns moderna saker när saker inte vill fungera. 🙂

Tyvärr hade jag inte igång videokameran en enda gång under dagen 😦 Jag hade inte en tanke på den förrän vi nästan var hemma igen. =/ Jag hoppas filma en annan dag istället. 🙂 Tog en dag med mamma och vi fotade båda två, så därför blev de inte av helt enkelt! 🙂

Nu ser vi på “En underbar jävla jul” , mamma har inte sett den, men hon sover nog igenom den, hon är lite sleten sen dagens promenader 🙂

Ha det bäst allesammans så hörs vi snarr igen! 🙂

Puss o Kram!

Leave a Reply

