Magkatarr!!

From hell dessutom!!

Ligger i sängen, klockan är lite mer än 2 och jag kan inte sova.. 

Åkte på ett anfall av magkatarr vid 20 och försökt “allt” men de vill bara inte släppa helt! Just nu känns det ganska bra, men sen om några minuter kommer ett anfall som heter duga och man tror att man ska dö! Ungefär så känner jag vid magkatarr.. Gah!

Jag hör hur D snusar och sover, men de hjälper inte mig.. Men sött är det..❤️

Men lite sömn önskas till Helsingborg, helst för en stunds sen, men nu går bra med.. Jag blir bara glad om den vill besöka mig! 😉

Nu ska jag göra ett tappert försök igen..

Leave a Reply

