Mamsen kommer hit!

OM ETT DYGN KOMMER MIN MAMMA HIT!

smiley.gif

Och stannar några dagar! Ska bli helt fantastiskt och få lite mammatid ❤ Läääängtar!

Jag ska möta upp henne på stationen imorn! 🙂 jag ska försöka filma lite när hon är här. 🙂 Vi ska iväg en sväng på torsdag och gå lite i stan och vi ska ner till havet och kolla lite. Mamma har inte fått sett bla småbåtshamnen än. Varje gång hon har varit här så har de helt enkelt inte blivit av. Men denna gången ska det bli av! 🙂

Och då tänkte jag filmkameran ska få följa med, vet att jag har varit dålig med att fota och filma de senaste, men de kommer! Håll ut! 🙂 Jag hade filmat mer om jag hade orkat + haft något kul och filma! Men inspirationen är inte den bästa just nu. Och bara sätta sig framför en kamera och babbla är inte kul de heller. Eller vad tycker du?
Ge mig gärna lite inspiration till vad jag kan filma, förutom vloggar då 🙂

Vill be om ursäkt redan nu om de kommer komma upp lite mindre med blogginlägg under tiden mamsen är här. Vi ska försöka umgås så mycket de bara går, och då känns de inte sjysst och sitta vid datorn.

Hoppas du har en bra dag! 🙂

På Återseende!

5 thoughts on “Mamsen kommer hit!

  1. Låter väldigt roligt!

    Men ska inte din mamma peppa dig att gå på din aktivitet istället?
    Vad tycker hon om att du struntat i det?

    Like

    • Varför måste du ta upp aktiviteten i varenda kommentar du skriver? Jag är självklart glad att du kommenterar men inte samma sak. Jag lovar att jag ska berätta i bloggen när det blir något nytt om den. 🙂

      Like

  2. Ja men “måla gratis åt kommunen”.. är det inte så att du lever på bidrag sen länge och om du nu GÖR något för pengarna du får av skattebetalarna så måste väl det kännas bättre???? Att du bidrar till samhället o inte bara sitter hemma?
    Borde väl din mamma också tycka. Att det vore bra för dig?
    Även om hon kanske inte säger det så är det väl klart att hon önskar att sin dotter kämpar för att komma nånstans i livet och inte bara rullar tummarna hemma och skyller ifrån sig hela tiden?

    Like

Leave a Reply

