T.G.I.F

Äntligen fredag! Och vad innebär det? Jo, FREDAGSMYS!

Det är nog de bästa på hela veckan, just fredag! Då kan man bara va på kvällen och gotta ner sig framför tv:n och bara va! Eller spela, ja, det är helt enkelt en smaksak! 😉 Vi ska nog spela och se på Lets Dance på datorn eller våran lilla tv vi fick med när vi uppgraderade senaste gången på abonnemanget på mobilerna.

Vi får helt enkelt se vad kvällen har att utvisa 😉 Beror helt på om vi får med oss M på banan och spela tidigt, annars spelar vi nog lite senare. 🙂

Men nu har vi äntligen fått städat här hemma! 😀 Jag började själv och D fick dammsuga och bära ut alla sopor medans jag gjorde klart de sista och tog en dusch som avslut! ^^ Nu ska bara sängen bäddas om med.. Sen är de äntligen klart här och vi kan bara slappa hela helgen! 😀 Såå gott!

Idag är första dagen på länge jag faktiskt kände att jag hade lite ork, nu är jag tyvärr ganska seg igen! 😦 Man får va glad så länge de varar 😉

Over And Out!

One thought on “T.G.I.F

  1. Svar: Jag har rätt långt hår numera (inte lika som ditt iofs) och dem borstarna skall ju vara bra och skonsamma så jag tror inte på det där riktigt … Jag tappar håret ändå och denna är mer skonsam mot mitt hår om jag jämför borstning med annan borste… drar jag handen genom håret får jag med mig jättemkt hår, numera mindre… =)

    Like

Leave a Reply

