Min “aktivitet”

Du undrar om min aktivitet så tänkte uppdatera dig om det!

Som alla vet skulle jag till det i tisdags, men de blev inte så, jag pallar inte!

Alla som har läst om mitt mående som jag skrev i ett specifikt inlägg. Inlägget om måendet.

Jag mår verkligen inte okej, min trötthet är helt sjukt, jag sover och orkar verkligen inte ett skit förrän vid 16-17 på dagarna, men kliver upp vid 13 om man har tur, och då har jag haft 5 larm på, mamma har ringt runt 10-15 ggr för att få upp mig och jag vaknar inte av det..

Förstår ni nu att jag inte kan gå dit?

Jag pratade med min Diabetessköterska igår och hon sa att jag ska låta de gå till måndag, och på måndag får jag ringa och få en läkartid om de håller i sig. Vi höjde dosen på sprutan igår till 1,2 istället för 0,6 ml. Så nu ska jag låta de gå till måndag och se om de blir bättre med min trötthet!
Jag funderar ändå på att gå till läkaren imorn och se vad som försiggår i min kropp.. Kan inte va normalt och va trött 24/7.. Har ingen ork till nånting längre, vill bli piggare.
Jag försöker gå ut varje dag och få frisk luft och lite motion. Men de hjälper inte heller. =/

Nåt du undrar så fråga på vettja ! 🙂

IMG_2353

På Återseende! 😀

7 thoughts on “Min “aktivitet”

  1. När jag ser hur trött o hur då mår. Så förstår jag att du inte orkar med din aktivitet. Nu får vi hoppas läkarna o medicinen får ordning på dig. Att du mår bra är det viktigaste ❤️😍tänker på dig ❤️❤️

    Like

  2. De få timmarna borde du lagt på aktiviteten istället. Din framtid. Tycker jag.
    Alltid dessa undanflykter till allt!

    Fin bild på er ovan. Ser ut som från en kyrka?

    Like

    • Bilden på oss är från dopet som vi var på för nån helg sen. 🙂
      Men tror du man kan gå på en aktivitet och kunna va där dom få timmarna jag mår som bäst? Tror inte de..

      Like

  3. Jag får gå till min plats fast jag mår skit//man blir faktiskt piggare av att komma ut bland folk och det gör att man blir friskare fortare,,,jag vet hur du har det men lovar dig att när du väl gör ett försök en vecka så kommer du orka mer och sova bättre om nätterna…du får faktiskt bestämma vilka tider du kan träna/jag mår skit på morgonen så jag får börja senare för att jag ska må bättre…tycker visserligen inte vi ska bry oss du går eller inte,,,men du klarar av så mycket när du är hemma/du shoppar/promenerar och pysslar…det är ju därför folk lägger sig i för det finns folk som är mycket sjukare än dig och är tvungna att jobba/arbetsträna..detta är ingen kritik men ta tag i att börja arbetsträna så blir du en friskare människa,,,jag har med diabetes/högt blodtryck följdsjukdommar magkatarr,två barn hemma och jag har haft social fobi men jobbar nu fem timmar om dagen…vill man så kan man

    Like

Leave a Reply

