Lite fler paket ;)

Idag fick jag sms om att det fanns två paket och hämta på ICA som inte hade gått ner i brevlådan! 🙂 Och då visste jag att ÄNTLIGEN har mitt apotea paket kommit. 

Kanske inte låter så roligt med Apotea, men det är medicin jag tar dagligen + tandkräm.
Jag använder ingen annan tandkräm än Flux , och den är typ omöjlig och få tag i här på apoteken / affären. Så får beställa där, men vill inte beställa bara en tub tandkräm, känns lite onödigt.

IMG_2888.JPG
Men när jag ändå skulle beställa min medicin mot sockret, vilket egentligen är ett naturpreparat. Men ska ta ner både socker och kolesterolet. Det har funkat för mamma så ger det en chans iaf 🙂 Jag hade tyvärr lite höga värden på kolesterolet sist så jag kan inte göra annat än och hoppas. 🙂

Fluxen som står i bakgrunden är en gel man ska ta två gånger per dag för att inte va så torr i munnen. Jag lider av det pga vissa mediciner! Och de är skit, jag måste dricka hela tiden för att inte va torr.. Vilket inte är bra..

Och sen kom de sista paketet från Fyndiq.se.
Ett transparent puder och en fixing spray till sminket.
Sprayen gör att sminket ska hålla längre, och pudret för man inte ska se oljig utav foundation.

IMG_2880

Får hoppas på dessa produkter ska vara bra 🙂 Har bara hört gott om det. 🙂 Ser på mycket från Youtube, så skyller allt på det;)

Hoppas vi ses snart igen! 🙂

På återseende!

One thought on “Lite fler paket ;)

Leave a Reply

