Mysterie + väntan

Mysteriet på det dyngblöta bordet pågår…

När jag gick upp idag och skulle äta frukost så va hela duken i vardagsrummet full med vatten! (ja jag äter alltid frukost+ alla andra mål framför tv..)
Våran fjärrkontroll ställ va helt dränkt i botten så har redan bett mamma köpa med sig en ny från Blomsterjätten när hon kommer hit nästa gång. (troligen nästa vecka).

img_4415

Så tråkigt att den ser ut så nu 😦 Jag som älskar den så sjukt mycket!
Tur mamma kan fixa ny!

Meen, varför va bordet fullt av vatten? Jag undrar än.. Måste komma på vad de är, mamma bad mig kolla taket så det inte hade läkt in när det regnar ute.. Men icke, Men D kanske vet vad som hänt när han kommer hem ikväll. 🙂

På tal om paketen, jag har två och hämta på Ica, men ett av dom har jag ingen aning om vart de kommer ifrån. 😉 Vet att mitt apotea ligger och väntar där, men vad är de andra? Och eftersom de regnar just nu får jag vänta lite till med att veta vad de innehåller, finns två alternativ men vilket är de 😛 Kom på nu när jag skriver att de kan vara tre olika saker, antingen Kina eller nåt av två från Fyndiq.se 🙂 läängtar efter allt jag skickat efter! ❤

 

Nu under tiden jag skriver så börjar solen skina mer och mer och regner beger sig bort .. *hoppas de håller i sig*
Sen hoppas jag mitt paket från Cocopanda ramlar in snart, stod vid 8 imorse att paketet var lastat och på väg mot utdelningsstället, men sen stod de vid 10 att paketet va på terminalen igen? :O vad hände? Jag vill ha hem det idag så jag kan göra en Haul på det till er! 🙂

img_4416

På återseende! ^^

4 thoughts on “Mysterie + väntan

Leave a Reply

