Förlåt!

Jag ska försöka bättra mig!

Men som ni märker så är det ett tag sedan jag la upp ett videoklipp. Och det är för jag inte har varit på humör för det. Och när humöret inte är på topp så får jag ingen inspiration till att göra en video heller.

Har ni något tips på vad jag kan göra för film?  Behöver all inspo jag kan få! 🙂 Jag har en video på g, men inväntar ett paket så jag kan  göra den 😉 Helt enkelt en follow me video när jag hämtar det + en Haul. 😀 *längtar*
Inväntar iof  flera paket, men vet inte om jag ska göra Haul på alla. 🙂 Vill ni se Haul på alla paketen som kommer i veckan/nästa vecka så kommentera gärna!? 🙂

Nu ska jag se vad jag ska hitta på, ganska seg idag, vaknade redan vid 7.30 och de va omöjligt och somna om, så jag startade Nyhetsmorgon och såg på det lite 🙂 Nu sitter jag och bloggar medans jag ser på lite youtube , just nu Therese Lindgren 🙂

Ser du på något speciellt på Youtube? Följer du någon du bara “måste” se på?

Ses snart igen! 🙂

2 thoughts on “Förlåt!

Leave a Reply

