Lite fotografering!

Det finns en sak som alltid får mig att må bra, det är att titta in igenom linsen på kameran och fota. Eller de är konst för mig. 

Det finns sjukt många fåglar här på området och jag har sagt länge att jag ska fota dom, men jag har inte hunnit med, för varje gång jag kommer tillbaka med kameran så har fåglarna flyttat sig.

Men idag så jäklar fick jag dom på foto, och jag känner mig lite sådär idag så jag kände jag va tvungen att få fota lite för att må bättre i själen.

Denna pippin fick bli modell för en stund 😉 Jag är riktigt nöjd med just dom här bilderna. ❤

Fotografering är en sjukt stor del i mitt liv, men jag vet inte varför jag inte fotar så ofta som jag borde. Det är kul, rogivande, lugnande och samtidigt mår man sjukt bra i själen och känner sig bra och duktig på det man gör.

Har du något du känner att du kan göra när du behöver må bättre inombords? 

 

Avslutar för den här gången, ses snart igen ❤

Leave a Reply

