I väntan på maten

Så passar jag på och kasta in i ett inlägg till dig! 🙂

D står vid spisen just nu, jag har gjort de förut, men loggade in på min nya dator istället och kastar in ett inlägg till er. 🙂
Tanken med datorn är att ni ska slippa alla mobilinlägg, iof är dom himla smidiga och kasta upp lite då och då, men blir oftast lite mer stil med en dator i handen:) Då kan man göra mer.
Men tyvärr har jag inga bilder i denna datorn än, men de kommer i sinom tid 🙂 En sak i taget, har ju inte haft den ens ett dygn än. 😛

Dessutom fick D åka och byta den imorse.. Den vi fick igår hade gått sönder i mellanslag tangenten, eller så var de fabrikationsfel, jag tror på de sistnämda! 🙂

Men en sak är säker, JAG ÄLSKAR DATORN! Den är sååå fin och så sjukt skön och skriva på 🙂 Och man blir lite mer mobil än med en stationär som står i ett hörne dagarna i ända. Blir aldrig att jag sätter mig där mer än när vi ska spela.. Och då orkar/vill jag oftast inte blogga utan spela ^^ Är man spelgalen så är man 😛 haha!

Nu ska jag hjälpa till med maten, ska göra såsen till köttet. 🙂
Idag serveras det Klyftpotatis, Kotlettschnitzel i chilisås blandad med grädde! 🙂 Yummi! ❤

Ha de bäst så hörs vi snart igen! 🙂

Leave a Reply

