Jag vågade!!

Jag vågade ta min nya spruta själv ikväll! 

Igår va jag en fegis, då slutade de med att jag gick runt i flera minuter och ojade mig över hur ont det kommer göra. Mamma erbjöd sig att sticka mig, D med. Men jag vägrade! Ingen ska sticka mig! Men när jag väl stod själv i köket så ropade jag på mamma och bad henne sticka mig ändå. Och det gick hur bra som helst. 😃 har man mamma som jobbat inom vården i massvis med år, så vet hon vad hon pysslar med. 😃 

Det gjorde inte ont nånstans. Men jag ojade mig såklart. 😜 men det gick hur bra som helst så sa jag skulle försöka själv ikväll. Och det gick skitbra! Jag kände mig stolt som en tupp som lyckades ta den och inte tveka som igår! 

  
*stolt*

Nu är det bara och göra samma sak resten av mitt liv. Blir de mindre är det bara positivt! 😃
Godnatt!  Nu sova! 😍 

2 thoughts on “Jag vågade!!

  1. Va skönt o duktig du e!!! Kan ej varit lätt. Saknar vlogg! Dina e så grymma o man ” lär känna” dig på ett nytt sätt! Om man nu kan säga så när man bara e en liten bloggläsare 🙂

    Kram Maria 26-årig tjej från skara

    Liked by 1 person

Leave a Reply

