Bildbomb 📸

Som ni hörde i videon var jag och D ute och fotade lite innan han gick till jobbet. 

Här kommer några bilder från den promenaden. Vill tillägga att bilderna kommer från mobilen / har fört över dom med flashair från kameran till mobilen. ☺️ så kvalitén kan va sådär. 😕

   
    
    
   
Hoppas ni gillar bilderna jag delar med mig av. ☺️ 📸 

Jag hoppas vädret ska va okej i helgen hos mamma så jag kan åka till sjön och fotade. 😍

Hoppas allt är bra med dig! Hörs snart igen! ☺️

Leave a Reply

