OMG, vad hände?

Vad händer i min kropp egentligen?

Vaknade vid 10.30 imorse som vanligt och va pigg . 🙂 Gick upp, gjorde mig iordning och såg sen katterna ligga på sängen och sov, La mig jämte dom och gosade. ❤
Hux flux var klockan 14.30 ?!?! Vaffan hände?

Jag som har massor jag behöver göra idag och så vaknar jag 14.30 av att telefonen ringer. Hade runt 9 missade samtal från olika människor, runt 5 sms där folk undrar om jag “lever”..
Där rök x antal timmar för mig.. Bara o jobba på hårdare 😉

Nu har jag precis tvättat håret. (duschen får de bli senare).

Ska tömma alla kameror inför helgens dop, leta upp de andra minneskortet som vi köpte med till Legrian. Behöver nog båda, Vill inte riskera och stå utan varken batteri eller minne på lördag. De vore förjävligt!

  
Nej, smörja in ansiktet och sen börja leta. 🙂 Tömma diskmaskinen blir de nog med 🙂

Ha en bra dag! 🙂

 

Leave a Reply

