Förändring är det nya gamla 😂

Idag fick jag en snilleblixt och ville möblera om vardagsrummet. 🙃

Sagt och gjort, fick med gubben på de med och det blev riktigt bra, men ett jävla slit. Trodde inte min soffa va så satans tung och då va de bara tvåan. Trean vill jag inte flytta på i onödan. 😉

När vi hade börjat och flytta på trean för att kunna dammsuga bakom så hittades detta ;

  
Nu vet vi ett ställe till katterna gömmer sina leksaker på. 😉 fick en väldans glad katt när vi tog fram soffan. 😜 inez va i extas. 😉 

Och jag fick en aha upplevelse när jag hittade lite kuvert och ett block med papper. 🙃 och ett personligt brev som försvann för några dagar sedan och inte lyckats hitta det. Förrän nu! ☺️

Såhär blev det i vardagsrummet nu. ☺️

  
Före uppe och efter nere. 😊 vi är nöjda med er nya. Himla mysigt nu. ☺️ 

Nu ska vi se på Black Widow. ☺️

På återseende! 😍

6 thoughts on “Förändring är det nya gamla 😂

Leave a Reply

