Damn! 

Gud vad jag längtar till sommaren nu.. 

  
Satt igår och gick igenom gamla bilder, och hittade då sommarbilderna 2014/2015 från Gotland. Och jag kan inte annat än och räkna ner. Jag längtar så in i h-vete efter sommaren nu. Eller saknar nog mest Gotland. 😍 där får man tillbringa ett gäng dagar tillsammans med hela familjen och bara må gött. 🙃 Så sjukt underbart, på Gotland möts hela familjen och vi umgås och har trevligt ihop. 

   
 Sen jag har flyttat uppskattar jag dom dagarna mer. Då jag inte träffar hela min familj så ofta längre. 😢 

  
Om 108 dagar bär det av! Läääängtar! 😍

Nu blir de några bilder från förra året. 😙

   
    
   
Och en bonus ^^ bästa med semestern är nog ändå det här ;

  
Haha! Bara slappa och slänga ut fläsket lite här och där
Nu ska jag sova! 😍 ha de bäst! 

wp-1448929952149.jpg

Leave a Reply

