Skilsmässohotellet på sjuan.

Ser just nu på sjuan och där är det skilsmässohotellet.

  
 Då slår det mig, hur får man ens tanken att göra ett sånt program? Vem vill blotta sitt liv / skilsmässa i tv? 

Hade jag varit gift och ska skilja mig, så hade jag velat dela upp sakerna på tu man hand så gott det går, går inte det så finns det hjälp att få, som inte är i tv. Finns många människor som tjänar pengar på att hjälpa parter som inte kommer överens. 

Jag älskar reality serier och ser det mesta som går på tv. Men när det handlar om skilsmässa är det att gå över gränsen. 

Vad tycker du? Ska man skilja sig i tv? 

Leave a Reply

