Vika vika och lite mer vika

Hur mycket tumletvätt kan det bli på två personer? 

Svar ; för mycket! 

Men vi får nog skylla oss själva.. Tvättat massor senaste men inte vikt det direkt. Idag va de fyra laddningar som vi fick vika på en gång.😅  efter tre trodde vi de va klart, men då hittade jag (glädjedödaren) en påse till. 😉 båda bara sucka när vi insåg det. 😂 men nu är det vikt och inlagt! Halleluja! Hoppas vi slipper det på ett tag, får börja vika direkt istället 😉 får köra på plåster effekten, ta de tråkiga på en gång och inte dra ut på de. 😜 kanske därför jag har fått rota i påsarna för underkläder? 😂 varit tomt i min låda länge nu ^^

  
Bara trasor vi har till städningen. 😉

Idag har tvättmaskinen och tumlaren gått på högvarv här hemma, men finns ännu mer kvar och tvätta. *pust* kört tre maskiner tvätt och en tumlare. 😉 fanns helt klart en del och få rent i detta hushåll. 😜 imorn körs det sista ☺️

Sen har jag en Fråga till dig som läser., vad vill du läsa om? Eller se film på? Vore bra och kul och veta 🙂 så jag kan göra bloggen mer intressant för er och inte bara för mig. Vill gärna utveckla bloggen till det bättre. Förstått att den är ganska tråkig idag eller ja, inte många som kommenterar och så. 🙂 

Ös på med svar i kommentarerna vad ni vill se och läsa om. ☺️ ska försöka göra fler filmer / redigera fler filmer snart. Bara mitt redigeringsprogram vill vara med. ☺️

På återseende! 

wp-1449017882053.jpg

One thought on “Vika vika och lite mer vika

Leave a Reply

