Jag lyckades!

Jag lyckades få ihop en video idag !

Har dock två som ligger och väntar på redigering, men har precis laddat in nåt nytt program som jag ska testa och se om jag kan lyckas bättre med det 🙂 *håll tummarna*

Men jag lyckades få ihop min städvideo , men tyvärr är redigeringen bajs..
Den hängde sig totalt så jag kunde inte förhandsgranska den innan den va helt sparad, för fick bara en svart ruta. =/ Wierd som bara den..

Men iaf, här är den. Och tänk på att jag inte lyckades göra “klart” den utan den bara fick bli såhär.

Enjoy, nu ska jag gå “knyta” mig. Hoppas på både mer plats o sömn inatt 😉 *piiiik*

3 thoughts on “Jag lyckades!

Leave a Reply

