Det lilla växthuset..

Fast i själva verket va det inte så litet. 😂

När man ser lådan ser det ut som ett litet behändigt växthus och ha på balkongen, verkligheten var en annan 😉

  
Storleken som stod på verkade helt okej. Men då ska ni veta att jag har inget ögonmått, så ja.. Tänk själva 😆

När vi kom hem skulle det självklart byggas ihop omedelbums, jag kan aldrig vänta med att bygga ihop något jag har köpt hem som alla vet som känner mig . 😉

Kom hem och byggde ihop och under tiden insåg jag att det inte riktigt va så litet som jag trodde. 😜 när vi hade byggt ihop hela så stod det klart för mig att de va en aningen större än planerat. 😝

  
Kolla bara! Asstort, men inte mig emot, ännu mer går det i de ^^ 

  
Det tar plats, men jag längtar tills jag ska så alla fröer och se dom frodas i växthuset. ❤️

Det följde ju såklart med fler saker hem för min odling. 

 

Denna blev det två av.. 🙂   
 
Måste Ju märka upp odlingen 😉 och självklart med stil. 😉

  gräsgubbarna va bara en kul grej, ska bli kul och se när “håret” växer upp på dom. 😉
Jag uppdatera med odlingen under färd. Kanske tom filmar när jag odlar. Beror på om jag kommer ihåg det eller  inte.:) 
På återseende! 

wp-1448929952149.jpg

Leave a Reply

