Klockan är 01,28..

påsk1

Och jag borde verkligen ligga i sängen istället för att sitta vid datorn.. 

Om 1 timme eller är de 2 (?) så ställs klockan om, inatt missar vi en timmes sömn, ännu större anledning att faktiskt gå lägga sig.. Helst sova vid 01..

Imorn drar jag och D till Landskrona och till Dollarstore. 😀 *me happy*.

dollatstore

Jag har tjatat om dollar sen det kom till Landskrona, men är ganska svårt och ta sig dit med tåget, för de ligger en bra bit därifrån.. Men nu har vi lånat bil denna helgen, så då får man passa på och bege sig dit! 😀 Lääängtar! Ett tag började jag fundera på om jag var för taggad så jag kanske blir besviken när jag väl kommer dit. Men insåg att den dagen den sorgen! 😉

Håller just nu på och sparar en film på datorn sen i Torsdags då jag var i stan. Jag har inte suttit något vid datorn på dagarna sen dess så jag har inte fått den klar.  Men sakta men säkert sparar den ner. Dock har de bara gått 8 % Så får väl vänta lite till innan datorn stängs av. Men jäklar så segt!

Imorn när vi åker iväg ska självklart kameran med.. 😀 Så i sinom tid kommer de upp en video från Dollar med. 🙂 Ska bara redigera den och så när jag kommer hem. När jag nu får tummen ur och sitta vid datorn på dagarna.. 

Sitter nästan bara vid datorn på kvällen efter att D har kommit hem från jobbet, och då spelar vi WoW varenda gång. 🙂 Vi gör inte annat på dom knappt längre!

Nu ska jag göra mig redo för sängen och hoppas på att filmen snart är sparad klar så jag kan stänga av datorn. Den kommer nog att publiceras under dagen imorgon. Kommer självklart upp här på bloggen med.

 

Ha de bäst så hörs vi !

 

påsk2

Leave a Reply

