Legria Mini

Idag fick vi för oss att dra ner till stan och gå vid havet! ^^ Kamerorna skulle självklart med! Båda två!

Och jag fotade en massa , blev runt 100 bilder. :O Lika chockad som dig som läser! ^^ Trodde inte det blev så många , men tydligen har fingret tryckt av fler än jag trodde 😉

Här är några av dom vi tog, helt oredigerade.

Sen har ju en ny liten vän flyttat in  hos oss, en ny teknikpryl. (Ja jag är teknikbög..)

Här är filmen jag har fixat ihop i MovieMaker!
Och jag ber om ursäkt för kvalitén, den rent ut sagt suger. Jag har inte lärt mig och hålla kameran still än . Men de kommer 😉

Våran nya vän ser ut såhär,

img_2774
Liten och himla smidig! Tar ingen plats alls!

 

Nu ska vi äta lite, suttit här och faktiskt tagit mig tid till att redigera filmen och fixa ett inlägg via datorn och inte bara via mobilen 🙂

Vill ni se fler filmer?

Puss o kram på dig !

3 thoughts on “Legria Mini

  1. Spännande med ett filmklipp! 👍
    Ser gärna mera av det, men lite mera variation inte bara ett filmklipp på en bro i två minuter! 😀

    Like

Leave a Reply

