Lidl / Cien 

Idag möttes jag och D upp efter hans jobb på Lidl för fredags handling. 🙂 

Vi hade även sett en kattställning i reklambladet som vi har sugna på. 🙂 vi stod i val och kval med två,men när vi kom dit hade dom bara den ena så valet blev himla enkelt. 😉 

  Färdig! Med massa skräp runtom + katter i bild ^^ 
När jag var där hamnade jag såklart på skönhets hyllan 😉 och hittade lite nya saker jag hoppas blir mina favoriter. ☺️

Bla rengöring för ansiktet och make up. Mina ögon blir så himla torra av att tvättas med tvål så jag har stora förhoppningar över dessa produkter. 🙂 kan återkomma med recensioner en annan dag. 

  

Blev även en fotkräm + handkräm att ha med sig i väskan.. 🙂 

Jag är en riktig torris med fötterna., hur mycket jag än smörjer mig räcker de bara några timmar.. Så jag hoppas på den här fotkräm, men hoppas inte för mycket. 😕 handkrämen kanske är bättre 😉

   
Jag har filmat lite med nya kameran idag, ska bara lära mig och redigera videor med ^^ sen kommer den upp här. 😃

Nu WoW igen med gubben! 😽

På återseende! 

PS, handlade på Netto med,kommer kanske  upp imorn  ☺️

Leave a Reply

