Väla! 

Idag blev det en spontan tripp till Väla. 

Var absolut inte planerad förrän igår kväll då våran kära katt Asta lyckades ha sönder min mobil. Gah! Hon råkade riva ner den från bänken i köket.. Mina vatten högtalare följde med ner i golvet! 😱 dom överlevde otroligt nog, men mobilens touch la av.. Eller ja den gick och trycka på, men inte överallt så jag kom inte in i den. Displayen var helt randig och levde sitt eget liv.

Det var bara och fram med reserv telefonen och ladda upp den. Tur man sparar iaf en gammal telefon. Det räddade min lördag kväll! 😃

Idag åkte vi till tele 2 butiken och skulle lämna in den på reparation. Väl i butiken tyckte han vill skulle prova med att gå direkt till Apple butiken och kolla med dom.. Om det är garanti ärende så fixar dom det på plats.

Vilket dom gjorde!! Efter 1.5 timme hade jag telefonen i handen igen fullt fungerande! Yay! Jag räknade med runt 3 veckors reparation och så tog det 1.5 timme! 😍 all cred till Apple butiken på Väla! 🌟  ni gjorde min dag! 

Även fast han som hjälpte oss såg ut som Sheldon i big bang theory 😂😉

Hamnade på Nille oxå i samma veva när vi hade tid över. Och fick tag i massor för 5 kr styck.☺️  skriver om det imorn istället.. 🙂 

Ha de! 

wp-1448929952149.jpg

Leave a Reply

