Vissa ord sätter sig mer än andra

När jag stod och borstade tänderna precis kom jag och tänka på en sak. 

När jag var tillsammans med en kille för ca 8-10 år sedan.. (Känner mig skitgammal nu..) Så sa han första gången vi skulle sova tillsammans “jag har aldrig haft en tjej med små bröst, så får se om jag klarar det här..” För honom eller någon annan kanske det inte var en big deal, men orden sitter kvar i min skalle. Jag är trygg i mig själv nu och tycker jag duger precis som jag är. 

Men tanken har funnits i princip hela mitt liv att jag ska förstora tuttarna någon i mitt liv, visst tanken är kvar, men vet att jag inte behöver det. 

Därför vill jag bara säga, tänk en gång extra på vad du säger till någon. Det kan såra mer än du tror. Och sitta kvar i dens huvud resten av livet. 

Nu har jag en kille som aldrig har sagt något sånt till mig, och jag vet att han inte skulle heller. Han älskar mig för den jag är och den jag alltid varit! Är det inte denna tjejen ni vill ha finns det garanterat någon annan som vill. 

  

3 thoughts on “Vissa ord sätter sig mer än andra

    • Jag var väl för kär för att inse vilken idiot han var.. I efterhand kallar jag honom för as.. Han är inte förtjänt av mig och var egentligen aldrig det..
      Nu har han sin nya med Stora bröst som tur är.. Så han slipper fumla.

      Like

Leave a Reply

