Crêpes! 

Jag måste bara dela med mig av en ny upplevelse. 

Idag är första gången jag har provat crêpes. Jag köpte hem färdiga som bara var att värma. Smak av ost och skinka. 🙂 

Jag som aldrig har provat det förut visste eg inte vad jag skulle förvänta mig för något. Mer än rullar med fyllning. Det visade sig vara pannkakor man har rullat ihop med ost och skink fyllning. Jag backade direkt och undrade hur jag skulle få i mig detta.. Jag är absolut inget fan av pannkakor. Det är något man äter kanske max 1-3 gånger per år.. 

Jag la lite ost uppepå, (vilket det stod att man kunde göra,men hade ingen riven så fick ta Hamburgerost och lägga uppepå. Funkade bra för er som undrar 😉 

När jag tog första biten va det gott men fick en konstigt eftersmak jag inte räknade med. Så blev lite sådär till att fortsätta äta. Men åt upp alla fyra jag hade värmt i mikron. Dom va himla små så nästan så jag skulle värmt alla sex. 🙂 

  
 
Men jag åt upp alla och det var riktigt gott! Men lite väl dyrt kan jag tycka. 29 kr för 6 st.. 👎

Men jag ger dom helt klart en tumme upp för smaken och att det inte smakade så mycket pannkaka som jag var rädd för. 👍

4/5 pga priset.. 

Leave a Reply

