Mandalas

Målarböcker för vuxna har ju blivit en riktig fluga. Även jag hoppade på det tåget för några månader sen. 

Jag har i skrivande stund 5 st olika. Tre av dom är för lite äldre barn 😉 men jag gillar mönstren. 🙂 Jag behöver inte ha avancerade motiv för och tycka det är roligt och avslappnande. 🙂 utan jag kan likväl måla i barnböcker som i vuxnas målarböcker. 🙂 

  
Här är två av dom + alla pennorna jag  fick  hem för några dagar sedan. Köptes på papperskungen 🙂 

Jag har målat i några dagar nu, är kul och enkelt när man ser på tv samtidigt. 🙂 

   
 
Två av dom jag har gjort idag.. 🙂

Ska försöka göra förändringar här någon dag,började idag men blev inte riktigt färdig. 

Nu sova! Godnatt! 😴 

wp-1448845136474.jpg

Leave a Reply

