Postbox! 

Jag älskar våran postbox vi har satt i hallen! Jag har velat ha en sån sen första lägenheten jag flyttade till. (Ensam) Men har liksom aldrig blivit av, men nu så! Nu har jag äntligen min älskade postbox! Och jag gör inget annat än att älskar den. Den är såå fin och gör verkligen sin plats där den hänger. 🙂 

  
Tyvärr va det en kantad väg till att just den sitter där den gör. När vi var uppe hos mamma senast så var vi på Blomsterjätten och köpte oss en annan sort. 

  
Som ni förstår ska det vara ett S oxå. Men vi var lite klantiga så det gick av.. Vi skulle borra ett hål så vi kunde hänga upp den, för denna hade inte inbyggd upphängning som våran nuvarande har. Iaf, så borrade vi på fel håll så vi knäckte bokstaven S, försökte laga men det gick tyvärr inget vidare så vi beställde en annan från Glasverandan och dom hade inte samma modell, men om jag ska va helt ärlig tycker ja denna är snyggare 😉 

Meningen med den är att jag ska lägga alla besvarade brev där så dom kommer till postlådan av antingen mig eller D.. Och när jag inte är hemma ska min post läggas där av D så ingen post försvinner 🙂 två lösningar i en helt enkelt 😉 

Btw, vi köpte en annan på Blomsterjätten för fjärrkontrollerna, sån har jag oxå alltid velat ha 😉

  
Har tyvärr glömt och ta kort på våran så delar med mig av foton från butiken som mamma fotat åt mig 🙂

Jag kommer nog lägga upp ett inlägg med bilder på hur lägenheten ser ut just nu om ni är intresserade. Lämna en kommentar om det är något ni vill se! 

På återseende! 

Leave a Reply

