Städning o julafton! 

Rena julafton här hemma! 

Idag stod jag i val och kval om jag skulle städa eller lägga mig och glo på nåt på tv. Valde att börja med att städa upp lite i köket så jag kunde sätta mig och svara på brev. När köksbordet va klirrat fick jag feeling och tog bänken, sen hallen,sen sovrummet.. Ja ni hänger med.. Hela j*vla lägenheten blev städad ^^ D fick dammsuga två rum när han kom hem,resten gjorde jag. 🙂 känns så j*vla gött i efterhand när det är klart! 😃

  
Men en sak är klar! Jag måste skaffa mig nåt larm eller så så jag inte kan lägga saker på golvet, nåt som piper om de ligger mer än 5 minuter.. 😉 jag är 100 gånger snabbare på att stöka ner än att städa! 😂 

Innan fick jag en avi om ett paket som skulle hämtas, jag var inte sugen alls.. De spöregnade ute.. Men så skulle D till samma ställe och hämta ett paket till sig själv så han hämtade mitt på samma gång! Var rena julafton och öppna det! 😃😉 

  
Fyra (!!) rullar med 10 rullar i varje paket kom idag! Det här är sista paketet, har kollat appen 🙂 sen att det är nya fynd på tar vi en annan gång 😉 

Tyvärr är det bara 1.5 m på varje rulle, men ändå! 40 rullar tejp är som rena julafton! 😉😜

Nu behöver jag inte köpa dekotejp på ett tag 😉 men kul är det! Går åt som smör här hemma när jag skriver brev ☺️

Nu blir det sova, möte imorn! 

Puts och kräm!

2 thoughts on “Städning o julafton! 

Leave a Reply

