Ny dag,nya tag! 

Dagens planer gick i stöpet.. 

Vaknade med ont i ryggen och kände mig sådär halvlåg.. Ju mer dagen gick ju lägre ner gick humöret. Var såpass långt nere att jag funderade på att stänga av telefonen, jag orkade inte med alla som skulle ha mig som psykolog.. De börjar snart kosta! 

Då blev min plan att jag skulle skriva brev.. Ligger 11 brev efter.. Men humöret svek mig och kände mig totalt orkeslös. Fick ihop ett brev, dock tog de runt 2 timmar och färdigställa.. Vilket brukar ta max 30 minuter. För finns bara lusten o orken går de undan så de glöder i pennan.. 😉

Iaf, dagen idag har varit sämsta på länge.. Känns som pms, men det kan de inte va igen. Eller är jag helt enkelt bara trött på mänskligheten och deras idiotiska åsikter? 

Imorn hoppas vi på ny ork! Nu blir det sömn här.. Hoppas få sova ordenligt inatt och vakna utvilad! Imorse vaknade jag trött.. O de höll i sig..

Godnatt! 😴 

  

Leave a Reply

