Jag älskar Kina! 

Eller iaf paketen jag får ^^ tror dock dom sista kom idag. 

I fredags när vi kom hem från mamma låg det två paket i lådan och idag ramlade de in tre nya!  Rena julafton 😍

I dom två paketen som låg i lådan när vi kom hem innehöll en extra laddare till mobilen. 🙂 självlysande såklart 😜 jag köpte en grön ^^ 

  
I det andra paketet låg det ett nagellack 🙂 eller ja, ett lack man ska ha runtom nageln för att kunna göra mönster och sånt och sen ska de bara va och dra bort. (Hoppas de funkar..)

  

Idag var de massa dekotejp som kom 😍 kärlek! 

  
På den stora rullen med massa på är de bara 1.5 m på varje tyvärr 😦 men gör alltid att köpa mer om man vill de ^^,

Och äntligen kom mitt nya mobilskal! Som jag har längtat! 

  
Ni kanske förstår varför jag älskar det? 😍 jag tycker det är ett av dom vackraste skalen jag skådat! 😍😃

Nu blir det att vänta minst 2 veckor innan dom nya fynden ramlar in!  😦 det blir en låååång väntan! Hua! Men är annat på väg hem så ingen större fara 😉 kommer nog få paket ändå. 😉😜

Nu sova,imorn fortsätta städa! 🙂 men har så sjukt ont i benhinnorna på högra benet så är inte snabbaste tempot jag kan jobba i.. 😢

Puts o kräm! 

Leave a Reply

