Det var inte så farligt.. 

Som jag skrev så skulle jag till frissan i torsdags och göra nånting åt dom där buskiga sakerna ovanför ögonen.. Ögonbryn kanske de kallas 😝

Iaf så gick jag och D dit. D klippte sig under tiden. 🙂 hon trådade och tog pincett! Jag blev supernöjd och de kändes nästan ingenting. Förutom på ställen jag inte brukar noppa. 

Men jävlar va ont jag hade efteråt 😉 de sved och brände i nästan 2 dagar 😉

  
Problemet är väl att jag har fått nån dille på att sminka dom varje dag nu! Och ja dom är olika i formen, men det är pga ett ärr jag har på ena sidan som gör det svårare att forma. 🙂 

när jag var liten hoppade jag i farmors säng och ramlade ur och landade i hennes brudkistas nyckel. Så blev att åka till akuten och sy ihop det..

Men jag är supernöjd och kommer helt klart fortsätta gå till  frissan och göra dom. 🙂 smidigt och kostade bara 90 kr. Allt för skönheten 😉 

Nu det sova som står på schemat. Totalt slut psykiskt och fysiskt sen begravningen igår. Den tog hårdare än jag räknade med.. Berättar mer imorn..

Godnatt! 😴 

Leave a Reply

