Dagens shopping! 

Detta inlägg är tidsinställt! 

Igår var vi på gekås och handlade på vägen till mamma. ☺️

Träffade en gammal god vän sen skolan ❤️ vi ses aldrig nu för tiden, tyvärr. Men kärleken har fört oss åt olika håll i Sverige tyvärr! Men desto roligare blir det när vi ses ❤️😍

Dagen började med världens försovning, försov mig 1.5 timme!! Helt sjukt! Vi kom iväg 10 istället för 9. Vi stannade till på Hallandsåsen och köpte oss frukost, åt den i bilen innan vi styrde kosan mot Ullared  och Gekås. 🙂 väl där inne insåg vi hur mycket folk de faktiskt får plats där inne ^^

  
De va en del bilar, men affären slukar rätt mycket folk. Men självklart dfanns e avdelningar där de va värre än andra, bla smink,barnkläder och leksaker. 😁 va en del folk på heminredning med. 😉

Kassorna var det långa köer till, men lyckades hitta en ganska långt ner i butiken som bara hade max 2 före. 🙂 

Jag fick köpt en del småsaker men även nåt jag verkligen behöver, och det är kläder! Blev två par leggins, två kjolar och en tunika. ☺️ en av varje ska användas på begravningen. 

Jag har tyvärr inte packat upp då jag är hos mamma, jag kommer dela med mig av inköpen när jag är hemma igen 🙂 

  
Våran vagn! 

På återseende! 

Leave a Reply

