Jag har träffat lillan! 

Idag har jag äntligen fått träffa lilla S 😍😘

Vi var  hos brorsan och käkade ikväll så jag fick träffa Lillan ❤️

  
Nu kanske förstår att jag inte vill visa ansiktet på lillan. Har inte frågat om lov av föräldrarna och det är deras ord som är dom avgörande! 

Jag blev totalt kär i henne ❤️ Mina äggstockar levde ett himla liv och längtar efter att få egna, om det blir några..

Dessa kläder fick hon av oss ;

img_2059
Hon ska bli ett litet bi 😉

Hon är så himla go och söt 😍 togs massa bilder. ❤️ ska framkalla en del foton och ha upp på väggarna. 😍 alla tre brorsbarnen ska vara i en egen ram, jag har redan köpt den 😉 

Nu ska jag tidsinställa ett eller två inlägg om våran shopping i ullared, frissan och morgondagen ☺️

På återseende! 

Leave a Reply

