Trådning! 

I veckan ska jag testa nåt jag aldrig provat förut! 
Jag ska tråda mina ögonbryn. Jag ska till en salong på torsdag när jag kommer upp till mamma och gå och fixa dom! D ska klippa sig under tiden. 

Jag är nervös över smärtan! Jag vet att jag måste pausa ibland när jag noppar hemma och de kanske inte hon gör. Men direkt flyger ordspråket upp “ska man vara fin får man lida pin ” 😉
  
Ska bli gott om hon lyckas få nån ordning på dom,jag försöker verkligen själv och jag tar bort överflödigt men jag lyckas verkligen inte forma dom själv. Jag har försökt men då ser jag skallig ut istället 😉 

Det tråkiga med mina bryn är att jag kan sminka mig fint, men dom jäkla brynen förstör allting! 

Nu ska jag laga mig lite mat, vet att tidpunkten är fel,men har verkligen inte orkat innan och känner att det är bättre jag lagat mat nu än att jag äter mig mätt på chips! 

Over and out! 

4 thoughts on “Trådning! 

    • Jo det hade jag mer än gärna haft med. Men det är min PCOs som ställer till det. Då har man för mycket manliga hormoner. Och tyvärr resulterar det i grov hårväxt och på ställen man inte vill ha. Visar mig helst inte i nåt annat än hela delar på överkroppen. Då jag tyvärr har mycket hårväxt åå just överkroppen

      Like

Leave a Reply

