Faster x3 ❤️

Idag blev jag faster till ett litet gryn som ännu är namnlöst. 🙂 

Dom var helt övertygade om att det var en liten kille, så dom hade bestämt namn för det men så kom det en liten tjej istället. ❤️

Jag visste redan igår att vattnet hade gått men visste inte när dom skulle åka in. Imorse när jag vaknade kastade jag mig över telefonen och då hade jag fått mms av brorsan med kort på det lilla livet! 😍❤️ mitt hjärta smälte! ❤️ så himla söt! Längtar ihjäl mig tills jag får gosa med henne och lukta på henne 😍 

Enda nackdelen med att få sånt besked är att det går ont i mig att jag själv inte har några barn och att jag kanske inte kommer få några heller pga PCOs, det har varit en sten som legat över mig hela dagen samtidigt som jag varit lycklig över ett litet liv är fött i familjen ❤️

Nu ska jag ta mig en dusch och krypa ner i en nybäddad säng. 😍 

På återseende 

Leave a Reply

